Sayfalar

21 Kasım 2013 Perşembe

Mustafa Tuncel : BAŞKAN OLMAYI İSTEMEDİM



Başkan gittin mi kaldın mı?
Biz hala anlamadık , tesislerde Fatih Terim'i gezdirirken başkandın..
Kameralara boy gösterdin gittin...
Yönetim istifanı kabul etmedi orası da var...
Şimdi benim yazacaklarım istifa ettin gitmedin kaldın gibisinden laflar değil bu defalık...
Başkanın Belediye Meclisinde Yaptığı konuşma çok sinir bozucu cinsten...

“Ben eski yönetimin kalması taraftarıydım; başkan olmayı istememiştim ama benim başkan olmam konusunda yoğun bir talep vardı. İşler iyi gittiği zaman herkes mutlu, işler biraz kötüye gittiğinde en yakınından fitne fesat başlıyor”
 http://www.mavisimsekler.com/adana-demirspor/mustafa-tuncel-basarisizlikta-fitne-fesat-



Tamam seni kamuoyu istemiş sende zoraki gelmişsin , yoksa Demirspor kulüp başkanlığını hiç aklından geçirmiyormuşsun...Bir başkan bunu söyler mi arkadaş...Yoğun istek vardı bende geldim böyle bir zihniyetle takım mı yöetilir...Koskoca Demirspor başkanı bu sözleri söyler mi...
O zaman hiç gelmeseydin , başkanlık rica minnet üzerine yapılacak bir iş mi...

Ve bu kulüpte de defalarca başkanlık yapıp taş üstüne taş koyamayan bir kişisin...
Kaç defa denedin olmadı , bu kez yapacagım diye geldin , başkan seçildiğinnde yaptığın konuşmalar sırasında üfürmenden anladık biz bu senemizde helak olacak...
Sonuç şuanda ortada 13 maç ve sadece 13 puan...(şampiyon yap utanalım..imkansız ama)
O kürsüye çıkıp başarısızlığının sebeplerini , sonuçlarını anlatacagın yerde hala konuları başka mecralara çekiyorsun..

Demirspor'un kurtulması için bişeyler yapman gerek ama sen bunu değil işi yokuşa sürüyorsun...
Haftalardır dediğim gibi Bu kulüp SANA MUHTAÇ DEĞİL , SİLAH ZORUYLA BAŞKANLIK YAPMIYORSUN , BIRAK VE TAKIMIN ÖNÜNÜ AÇ...
Sen ve senin gibilerin olmadığı yönetimlerle de bu kulüp hakkıyla yönetebilir..
YOL YAKINKEN KULÜBÜN ÖNÜNÜ AÇABİLİRSİNİZ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder