Sayfalar

19 Ocak 2014 Pazar

Kerem Can'dan ayrılık sonrası ilk açıklama

Adana Demirspor’un genç oyuncularından Kerem Can Akyüz, bir süre önce kulüpten alacaklarını tahsil etmek için Türkiye Futbol Federasyonu’na başvurmuştu ve  parası yatırılmaz ise serbest kalacaktı. Genç oyuncunun TFF’ye başvurusunun ardından alacakları kulüp tarafından ödenmediği için oyuncu serbest kaldı.
Konu ile ilgili Nihan Duman’a özel açıklamalarda bulunan ve alacaklarını alamadığı için TFF’ye başvurduğunu söyleyen başarılı oyuncu; “Adana Demirspor Kulübü’nden 250 bin lira civarında birikmiş bir alacağım vardı. Uzun zaman olmuştu, bir sonuca varamayınca ben de Türkiye Futbol Federasyonu’na başvurma hakkımı kullandım ve ödeme yapılmadığı için serbest kaldım” dedi.
Adana Demirspor taraftarlarına teşekkür ederek sözlerine devam eden Akyüz; “Adana Demirspor’da güzel günlerim ve dostluklarım oldu. Bu zamana kadar bana destek veren ve hâla desteğini esirgemeyen Adana Demirsporlu taraftarlara çok teşekkür ederim. Onlarla aramda bir sorun yok, olamaz da. Hepsi benim için güzel bir anı olarak kalacaklar. Umarım bundan sonrası için benim için daha hayırlı şeyler olur” diye konuştu.
Sorumluluklarının olduğunu söyleyen Akyüz; “İnsan bazen öyle bir yere geliyor ki ne kadar çok zor olsa da gitmek zorunda kalabiliyor. Profesyonellik, duygusallığı ikinci plana atabiliyor. Benim için de öyle oldu. 25 yaşındayım ve sorumluklarım var.  Maddiyat bazen bir çok şeyin önüne geçebiliyor. Keşke böyle olmasaydı ama dediğim gibi demek ki hayırlısı buymuş. Umarım hakkımda daha iyi şeyler olur” dedi.
Son olarak gelecek ile ilgili hedeflerine de değinen genç oyuncu; “Görüştüğüm ve iletişimde olduğum bir kaç takım var ama şu anda net sonuca varılmış bir karar yok. O yüzden şu an için bir şey söylemem doğru olmaz.  Doğru seçimler yapmak için biraz zamana ve dinlenmeye ihtiyacım var” diyerek sözlerini bitirdi. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder