Sayfalar

10 Haziran 2017 Cumartesi

ERCAN ALBAY ’’Gökoğlu Bana Çamur Atamaz’’

‘ADANALIYIM, SİZLERDEN BİRİYİM’
1979-80 yılında Demirspor’da  forma giydim ve daha sonra teknik direktörlük görevini defalarca yaptım.  Demirspor ile 3 kez şampiyonluk yaşadım. En son olarak gelerek kümede kalma başarısını gösterdim. Adanalıyım ve sizlerden biriyim. Bu aralar kulübü  dışarıdan izliyorum ve iyi şeyler yapmalarını istiyoruz. Her ne hikmetse başarı bir türlü gelmiyor. Ben gerçekten Demirspor’da çalışmak istiyorum. Taraftarın şampiyonluk arzusu için çalışmak istiyorum. En büyük arzum Demirspor’un yıllardır uzak kaldığı Süper lig özlemini gidermek.  Son göreve geldiğimiz talihsizlikle sonuçlandı. Yani mukavelemiz tek taraflı fesh edildi.
‘GÖNDERİLDİĞİMİZİ TV’DEN ÖĞRENDİM’
Ben Demirspor’a 9 maç kala geldim. Sayın Selehattin Aydoğdu başkan olduğunda yoluna Mustafa Uğur ile devam etti. Neticeler kötü gitti ve takım küme düşme potasına girdi. Takımın bu durumda olması  nedeniyle kendi ifadesiyle -kimse gelmedi sen gel-  talebiyle  Ercan Aslankeser ile birlikte göreve geldik. Kardeşi İlhan Aydoğdu da şahittir. Bize teklif edilen ücret mukaveleye daha az yazıldı.  Bunu sorduğumuz da daha sonra değiştireceğiz dediler ama ne yazık ki yapmadılar. Bize o dönem  1,5 yıllık mukavele yapıldı.  Kümede bıraktık ve yeni sezon şampiyonluğu hesaplarken bir bakıyorsunuz ki televizyonda Başkan Selehattin Aydoğdu’yu izliyoruz ve  -Ercan Albay ile yollarımız-  ayrıldı diyor. Haberim dahi yok. Bunun anlamı hem seni gönderirim hem paranı veririmdir.
‘HERKESİN ALACAĞI AÇIKLANSIN’
Benim gibi birine yani bu takımı 3 kez şampiyon yapmış teknik adama bunu yapmamaları gerekirdi. Hoş olmadı. Böyle olunca da başka kulüple çalışamıyorsun. Yapılana karşı tepki meselesidir. İsterdim ki bizimle oturup konuluşsun ama bunu da yapmadılar.  Biz Demirspor’u şampiyon yapmanın peşindeyiz. İşin garip tarafı Sedat Sözlü yönetimi de çağırıp konuşmadı.   İmam Gazali’nin konuşmalarına gelince de, benim rakamlarımı açıklarken diğerlerini de açıklaması gerekirdi. Benim kariyerimi düşünerek Ercan Albay’a böyle borç olmuştur ama sebepleri vardır demeleri gerekirdi.  Her ne hikmetse  benim alacağım konuşuluyor. Peki o dönem hocalarının alacakları neden açıklanmıyor? Demirspor’un borçları kalem kalem açıklanması gerekir ama bu da olmuyor.  Soruyorum; o listede kimler varsa neden açıklamıyor sunuz ?
‘1.500 TL İÇİN TÜM VARLIĞIMA HACİZ KOYDULAR’
Bir darbe de haciz şokuyla yedim. Demirspor tarafından geçen yönetim tarafından   1500 TL için tüm mal varlığıma icra koydular. Bende diyorum ki, 40-50 Trilyonları koruyun. Tüyü bitmemiş yetim hakkı gibi koruyun. Sayın Gökoğlu çıkıyor aynı şekilde beni eleştiriyor. Gökoğlu’na soruyorum; kulübü kaç lira ile teslim aldın? Hangi şartlarda göreve geldin? Beni ilgilendiriyor. Sıkıntı varsa da konuşurum. Benim gibi herkes konuşsun. Devredenle devralan Demirspor’un gerçek borcunu söylemesi gerekir. Ercan Albay’a çamur at izi kaslınla olmuyor bu iş. Bende İz kalmaz. Demirspor’un geçen yıl neden 3 puanı  silindi? Başkan Sedat Sözlü bizzat bana  -Selehattin Aydoğdu 4 Milyon temliği almasa bu 3 puan silinmezdi-   dedi. Peki bunlar konuşulmuyor da neden benim param konuşuluyor?  Osman hoca , Ünal hoca  giderken senet almadı mı?  Samet hocanın ne kadar aldığını anlatsınlar. Samet hoca en kral yerde yattı. Ama tık yok. Bize gelince konuşulur başkası oldu mu sus pus olur.  
‘BEN DE ALACAĞIMI BIRAKACAĞIM’
Geçen yıl Waldıson 1 Milyon 200 Bin TL aldı deniyor. Kaç maç oynadı? Çok az. Peki başka pencereden bakalım,  ben bu parayı kazandığımda Adana’da harcıyorum. Ama başkası kendi kentinde harcıyor. Kendi evladına bu kadar yüklenmeyin. Beni küçük düşürmeniz mümkün değil. Ercan Albay bu insanların yüreğine sevgiyle, yaptığı işle yer etmiştir. Ben de onları seviyorum. Demirspor yeni sezona başlıyor. Bir markadır Demirspor, sahaya çıktığında 1 puan, oynadığın da 3 puandır. Sahaya çıkma nedeni de şampiyonluktur. Herkes topa bassın. Söz hakkı yine düşerse o insanları hedef yaparım.  Şimdi feda zamanı geldi. Haydi buyurun beyler herkes  alacağını bende dahil feda edeceğiz. Yeni yönetim  verdiğini geri almamak koşulu  ile feda edecek. Bende alacağımı bırakacağım. O zaman Demirspor’un borcu sıfırlanacak. Geçmiş ve şimdiki idaricileri herkese hodri meydan diyorum ki  gelin Demirspor’un yolunu açalım borcunu temizleyelim.
viphaber.org

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder