Sayfalar

22 Mart 2018 Perşembe

GÜRCAN ADAY : KİMSE BENİ KOVAMAZ , 10 AYDA NELER ÇEKTİM



Başkanımız Ümraniye maçından sonra tesadüfen şadırvanda karşılaştık.Sanırim benle ilgili konuşüyorlardı.Baskan beni görünce 1 dk konuşalım dedi.Baskan bana orada Hocam yönetim senden rahatsız dedi.Rahatsızliginin ne oldugunu söylemek istemiyorum.Bende gerekeni yaparım dedim.Konuşmamız 1 dakika sürmedi.
10 aydır ne çektim bir ben bilirim.Bugune kadar 3 hoca 40a yakın yardımciyla çalıştım.kimseyle sorun yasamadim.

Kamuoyunda ben getirdim ben kovarım algısı yaratıldı.BENİ KIMSE KOVAMAZ.
Bu Kulüpte 20 yılım geçti.
Kulüpten ben kendim istifa ettim.23 yıl sonra hatırlanmak cok guzel bir duyguydu.annemi hasta yatagında bırakıp geldim.

Bu kritik haftada beni kurban seçtiler.
Ben buraya sportif direktör olarak çağrıldım.Dün baskan diyorki bu isin bir tanımı yok diyor.Var bu var türkiyede.
Kulubeye dahi girmem dedim.
Para konuşmadim.

Dun başkanın dediği gibi otobüs biletlerine ucak biletlerine evet baktim.Ama bunlari küçük dusurecek sekilde soylemesini baskana yakistiramadim.asciya da baktim.Benim adim gircan aday beni kimse kucuk dusurmeye calismasin.
Ben 3 maçlıgina takimin basina gecmek istemedim.
Baskan  3 macligina getirdim ya tutsaydi dedi dün.Ben sans verdim diyor.bu kadar agir konusulmaz BEN YARIŞ ATI mıyım.benim uzerime bahis mi oynuyorsun sen.
Buna cok üzüldüm.
Adana Demirspor icin birlik olma zamani, 10 ayda yasadiklarima dizi cekilir.

Lig bitene kadar Adana'dayım.Goreve her zaman hazırım.malzemecilim yaparım otobüs kullanırım.Ligde kalacağımıza sonsuz inanıyorum.Futbolcularla görüşüyorum hepsi benim evladım.Hergün sezerle konuşuyorum.Bu takım iyi takım dogru yönetilseydi play off oynardı.

Biz 5 ay sonra mukavele imzaladık 2 yılllıkti.ve karşılığı asgari ücretti.Para benim icin onemli degil.Hic bir zaman olmadı.
Ümraniye maçından once 600 milyar bulmak gerekiyordu bulamadılar.Oyuncularımız karakterli duzgun insanlar.
Yabancı oyuncuları antrenmana cikarmak kolay degil.Simdiye coktan kacip giderlerdi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder