Sayfalar

3 Temmuz 2018 Salı

Kazım Bozan : Yarın Oluşacak Yönetim Kurulundan Sonra Herkes Beni Anlayacak

Başkanımız Kazım Bozan kongre süresi önce yazılı bir açıklama yaptı.

Büyük Adana Demirspor taraftarı ve camiasının daha iyi olması için yapamayacağım hiçbir şeyin olmadığını yarın oluşacak yönetim kurulundan sonra herkes çok daha iyi anlayacaktır.İlk kongrede neden bu fedakarlığı yaptığımı tüm kamuoyu ve Adana Demirspor camiası net olarak görecektir. Adana Demirspor’umuz daha iyi ve daha güçlü yönetilmesi konusunda ben gerekeni yaptım. Bundan sonraki süreçlerde yönetimde olurum veya olmam şahsıma ne görev verilirse yapmaya da hazırım.

Kongre sürecinden bu yana çok ciddi şekilde küfür ve hakaretlere maruz kalmama rağmen hiçbir Adana Demirspor taraftarından bugüne kadar şikayetçi olmadım. Yaptığım bazılarına göre yanlış olsa da ben Adana Demirspor menfaatleri doğrultusunda dün ne yaptıysam yarın da onu yaparım.

Hakkımda sosyal medyada edilen küfürleri ailem üzüntü ile öğrenmiş olsa da bütün Adana Demirspor taraftarlarına hakkımı helal ediyorum.

Adana Demirspor kongresi inşallah mavi lacivertli camia için bir milat olacaktır. Bu vesileyle bütün kongre üyelerimizi 4 Temmuz Çarşamba günü Adana Büyükşehir Belediyesi'nde saat 13.00'da yapılacak olan kongremize davet ediyorum.

Saygılarımla

Kazım Bozan

Adana Demirspor Başkanı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder