Sayfalar

6 Temmuz 2018 Cuma

BİZ BELEDİYEDEN , BELEDİYEDE BİZDEN KURTULDU MU ???



Adana Büyükşehir Belediye Başkanı Hüseyin Sözlü ve kulübümüzün eski başkanı Sedat Sözlü, başkanımız Murat Sancak ve yönetim kuruluna hayırlı olsun ziyaretinde bulundu.

Bugünkü yapılan bu ziyaret Adana Demirspor’un makus talihinin bir dönüm noktasıdır.Yıllardır bütün Başkan adayları Belediyeden icazet alınıp başkanlık koltuğuna oturuyordu.
Seçildikten sonra tüm yöneticileri yanına alıp Belediyeye ziyarete giden başkanlardan, Belediye başkanı tarafından ziyaret edilen başkana geçildi.
Böyle bir başkana kavuştu Demirspor, gücü belediyeden alan Ve mecburen de onlara itimat etmek zorunda kalıyordu eski başkan Ve yöneticiler, Belediyedeki yada kulüpteki isimler değişiyordu ama bu işleyiş asla değişmiyordu.
Bugünkü ziyaretten aslında çıkarılacak çok sonuç var.
Bunlar :
1).Belediye bu ziyaretle Demirspor başkanının gücünü kabul etti.
2).Belediye artık Demirspor’a yardım etmek zorunda değil.
3).Belediyeden bağımsız bir yönetim artık oluştu.
4).Belediyeden bağımsız olacağız diyip sonunda yine belediyeye giden bir yönetimler yaşadık.Bu yönetimden öyle yardım için belediyeye gitme hareketi beklemiyorum
5).Şöyle bir durumda var.Belediye’de artık Demirspor’a yardımda bulunmaktan kurtuldu.çünkü her sene Onlarında sırtında bir yük oluyordu.Bu durum şuan için bitti.
6).Sancak Yönetimi elbet birgün gider işte onlar gittiği zamanda yine Belediyeden bağımsız yönetimler görmek istiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder