Sayfalar

6 Temmuz 2018 Cuma

Tanju Çolak: Adana Demirspor ismini Avrupa’da Duyurmak İstiyoruz

Murat Sancak çok eski dostumdur.
Beni Adana’ya davet ettiğinde aklımda böyle teklif alacağım yoktu.Başkan bana bu teklifi dün sundu.Bende kabul ettim.
Geçmişim futbolculuğum ortada.
Tanju çolakın olduğu yerde başarı olmak zorunda Ve sabırlı olmak zorundayız
12. Adamla kolkola omuz omuza olmak istiyoruz.Kurumsal bir yapı kurup bu takımın adını Avrupa’da duyurmak istiyoruz.

Teknik direktörü pazar gününe kadar belirleyeceğiz.Son iki adayımız var onlarla görüşüyoruz.
Haftaya çarşamba Perşembe’ye kadar oyuncuları buraya getirmek istiyoruz.
Başkan benden Pote’ye ulaşmamı istedi dün bir arkadaşımı Kıbrısa yolladım.Pote de gelmek istiyor.

Küme düşmeye oynayacak takım kurmayacağız, şampiyonluk sözü vermiyoruz ama neden olmasın.

Buraya gelirken para konuşmadım.

Bize gelmeyecek futbolcu Ve teknik direktör yok.Galatasaray Beşiktaş be Fenerbahçeden de oyuncu alacak gücümüz Ve bağlantılarımız var.Ali Koç hem benim hemde başkanımızın çok yakın arkadaşı.
Herkese ulaşırız merak etmeyin.

Transferleri hocaya yaptırıp bütün sorumluluğu ona vermek istiyoruz.

Altyapı hocalarımızdan rapor istedim.Bu sabah toplantı yaptık.
Altyapıdan oyuncular A takımda oynayacak demiyorum.Onlardan 9-10 tanesini kampa götüreceğiz hocamız evet derse yeteneklilerde oynatılır zaten.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder