Sayfalar

16 Şubat 2012 Perşembe

GAMZE AKBAŞ İÇİN


Dün gece Okan Bayülgen'in TV8 deki programında görme şansım oldu..
Gamze genç bir anne… 3 yaşında bir oğlu var Atakan isminde ve kendisine lösemi teşhisi konuldu. Dokuz Eylül Üniversitesi Tıp Fakültesi Onkoloji Bölümünde yatıyor.
Son durum: 
.”ŞU ANDA KAN GEREKMİYOR”.
.İlik nakli gerekli. İlik nakli için donör aranmaya pazartesi günü başlandı..
Gamzenin oglu için açtıgı blogu : http://atakan310309.wordpress.com/
Gelişen haberleri görebileceginiz : http://gamzeakbas.blogspot.com/ 
2 tane blogu bulunuyor..

MADDİ YARDIMA İHTİYAÇ YOKTUR. KESİNLİKLE PARA TOPLAYANLARA İTİBAR ETMEYİNİZ.

Akut myeloid lösemi hastası olan Gamze'nin ihtiyacı olan ilik belki de sende. İlik bağışında bulun, hayat kurtar.

Aşagıdaki yazıyı okumanızı isterim..

Ben bir çığlık attım, sesimi duyan oldu duyanlar oldu. Nasıl teşekkür etsem, nasıl haklarını ödesem bilinmez. Evladım için insanlarında yüreği yanmış belli. Bana umut olmak isteyenlerin sesini duydular köşe yazarlarımız ve Okan bey. Dün aramak istedim Okan Bey’in programını düşer mi bilemedim. Üçüncü arayışımda düştü açan kişiye benim GAMZE ANNE dedim lütfen beni görüştürün. Haykırışımı anlatmaya başlamışlardı. Beni de dinlediler yalvarırım oğlum için dedim.
Oğlum, oğlum, canım oğlumun yanına gitmek için donör olun bana dedim. Yurt dışında tanıdıklarınız varsa benim için ulaşın dedim. Dedim demesine ama geriye dönüş yapar mı insanlarımız gidip bir tüp kan verirler mi acaba. Veren muhakkak olur, ama daha çok kişi lazım.
Gitsem yetmiş milyonun ellerini ayaklarını öpsem yalvarsam ne olur bir tüp kan sadece diye…
İnanın canınız yanmıyo ilik alınırken o kadar basit ki yeter ki tutsun. Bana kaç kere yaptılar. Oğlum için yapın bunu. Daha 3 yaşına girecek bir evlat için yapın.
Yavrunuzu öpüp okşarken ben geleyim aklınıza, Atakan gelsin aklınıza. O zaman vakit ayırıp eminim bir tüp kan vermeye kesin gidiceksiniz.
Ümitliyim bu iş olacak diye, elimden tutanların gücü bana bu duyguyu yaşatan.
Başta :
Allahım bana en büyük gücü veren yanımda olduğunu hissettiren,
Oğlum Atakan,
Ailem,
Okan Bayülgen,
Tüm destekçiler ve anneler…
Hepinizden ALLAH RAZI OLSUN.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder