Sayfalar

29 Şubat 2012 Çarşamba

SAMET AYBABA

HENÜZ KESİNLEŞEN BİR OLAY YOK AMA SANAL MEDYAYA GÖRE TAKIMDA MENAJER VEYA SPORTİF DİREKTÖR OLARAK GÖREV YAPABİLİR..BUGÜN ADANA'YA GELİP ANTRENMANI İZLEMİŞ...

Dün istifa eden Durmuş Ali Çolak'ın bugünkü açıklamalarından önemli yerler şöyle:

''Yönetim kurulumuz iyi niyetli çabalarına rağmen, kulübümüzün ekonomik problemlerine bir türlü çözüm bulamamıştır. Şu an itibariyle tüm oyuncularımıza 21 maç için maç başına verilmesi gereken ücretleri ve sezon başından kalan peşinat alacaklaı halen ödenmemiştir''

Mehmet Gökoglu sezonun ilk dört maçında alınan kötü sonuçlardan sonra Kanal a tv'ye çıkıp Gazeteci Hüseyin Sungur'a cevap olarak takımdaki tüm oyuncuların 1 aylık alacaklarını verdiklerini açıklamıştı..Şimdi hocanın yaptıgı bu açıklama mı dogru ,yoksa gökoğlu'nun yaptıgı açıklamalar mı doğru ? Kime inanacagız şu kahpe dünya'da..

''Tazminat alacağım kesinlikle yoktur. Sadece çalıştığım aylara mahsuben maaş alacaklarım vardır. Sezon sonuna kadar olan maaş alacaklarımı da yasal olarak haketmeme rağmen almıyorum. Son 3 aydır maaş almadan kulübüme hizmet etmekteydim. Ben Adana Demirsporluyum. Demirspor bana ihtiyaç duyduğu her zaman kayıtsız, şartsız hazırım.''

ZAMANINDA ALMAYA ÇALIŞTIGIN YA DA ALDIGIN TAZMİNAT SANA YETER DE ARTAR BİLE..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder