Sayfalar

12 Şubat 2012 Pazar

ŞİMŞEKLER GRUBU AÇIKLAMASI

Spor Kamuoyunun Dikkatine

ADANA DEMİRSPOR AİLESİ olarak şampiyonluğa kenetlenmemiz gereken şu günlerde bu açıklamayı yapmak istemezdik. Ama bir yandan takımımızın son haftalarda gösterdiği olağanüstü mücadele inancımızı arttırırken, diğer yandan yaşanan bazı gelişmeler sevincimizi kursağımızda bırakıyor.
 Hiç kimse Adana Demirspor Taraftarlarını saf sanmasın ve enayi yerin koymaya kalkmasın. Çünkü YILIN MAÇI olan ve ya tamam ya devam diyeceğimiz Bandırma maçından önce yaşananların KESİNLİKLE TESADÜF OLDUĞUNA İNANMIYORUZ…
 Bandırma maçından 2-3 gün önce kulüp otobüsüne haciz getirilmesi, bu haciz olayının bazı yerel kanallarda saatlerce ‘’ SON DAKİKA, SON DAKİKA’’ diye herkesin gözünün içine sokularak işlenmesi, bu final maçından önce kulüpte yapılan incelemeler ve bunların Demirspor Futbolcusunun önünde cereyan etmesi, yine yerel basından bazı isimlerin bu maçtan önce yönetime sürekli belden aşağı vurmak adına Adana Demirspor’a verdikleri zarar KESİNLİKLE TESADÜF DEĞİLDİR.
  Ne gariptir ki kulüp otobüsüne haciz olayını saatlerce işleyen yerel kanal, Bandırma maçının kazanılmasını haber bile yapmamıştır. Anlaşılan odur ki bu galibiyet onları rahatsız etmiş ve üzmüştür.
  İstanbul’a Galatasaray’la oynanan kupa maçına gitmeden önce taraftarlar olarak başlattığımız otobüs kaldırma kampanyasına 1-2 gün sonra büyük destek veren yerel kanalın etkili isminin daha sonraki günlerde takındığı tavır, niye destek verdiğini anlamamıza yetmiştir. Hem çalıştığı, hem de kendi ajansını buna alet etmiştir. Kendisine teşekkür ziyaretine hazırlanırken gerçek niyetini gördükten sonra bu ziyaretten vazgeçilmiştir.
  Bu şahsın ve yine yerel basında etkili beraber hareket ettiği 2-3 şahsın neler yaptığının neleri amaçladığının farkındayız. Zaman zaman yine gündeme getirdiğimiz gibi Adana Demirspor’u babalarının çiftliği olarak görenler yine işbaşında Adana Demirspor’da yine bir köşe kapalım diye kulübümüze verdikleri zararın farkında değiller.
  Takım 3’te 3 yapıyor, yılın maçına çıkacak ve bir bakıyorsunuz bu art niyetliler işbaşında. Hortluyorlar ve Demirspor Futbolcusunun kafasını karıştırmak için ellerinden geleni yapıyorlar. Zaten Demirspor Futbolcusunun kafasının karışması demek final maçının kaybedilmesi demektir. Ama Allah’tan onurlu bir futbolcu topluluğuna sahibiz de olaylara gözlerini ve kulaklarını kapattılar, çıktılar 10 kişiyle destan yazdılar.
  Yıllardır bu takımın şampiyonluk potasına girdiğinde, şampiyonluğa kitlendiğinde ve özellikle çok önemli final maçları öncesinde bu hadiselerin yaşanmasından artık bıktık. Birilerinin şampiyonluğumuzu çalmasından, şampiyonluğumuzu elimizden almasından gına geldi.
 Siz art niyetliler, siz namertler.. Size sesleniyoruz. BU SEFER SİZE İZİN VERMEYECEĞİZ. Bu sefer ADANA DEMİRSPOR TARAFTARINI enayi yerine koyamayacaksınız. Çünkü sonunda hep olan ADANA DEMİRSPOR’ a ve BU BÜYÜK TARAFTARA oluyor. Sizin çirkin emellerinizin sonuçlarının bizler çekiyoruz. O yüzden bu sefer bizleri geçemeyeceksiniz. Nefesimiz ensenizde olacak.
 Yönetimiyle, futbolcusuyla, hocasıyla, camiasıyla ve taraftarıyla ADANA DEMİRSPOR AİLESİ olarak kenetlendik, bütünleştik ve şampiyonluğa yürüyoruz.
  Bu yolda Valilik, Büyükşehir Belediyesi ve siyasi parti il temsilciliklerimiz gibi kurumlarımızın da üzerlerine düşen sorumluluğu yerlerine getirmelerini bekliyoruz. Şu an Bolu gibi, Elazığ gibi, Rize gibi illerde gördüğümüz dayanışmanın burada da gösterilmesini istiyoruz.
  Özellikle Büyükşehir Belediye Başkanımız Zihni Aldırmaz’a önemli bir sorumluluk düşüyor ve her gün takipçisi olacağız. BU KEZ şampiyonluk kaçırmak istemiyoruz, çünkü 7 senedir Bank Asya’yı bekliyoruz.
  Ant olsun ki bu şampiyonluğa kim katkı koyarsa Adana Demirspor Taraftarları olarak her zaman onurlandıracağız. Ama art niyetli şahıslar başta olmak üzere kim şampiyonluk yolunda zorluk çıkarmaya çalışırsa İKİ ELİMİZ YAKASINDA OLACAK.
  ARTIK HERKES HADDİNİ BİLECEK. Adana Demirspor Taraftarlarının temiz sevdasını kendi çıkarlarına alet etmelerinden bıktık, usandık ve patlama noktasına geldik…
   Mücadeleye devam eden onurlu futbolculularımızla, yönetimimizle, hocalarımızla, taraftarlarımızla kenetlendik ve bu ölü şehri diriltmeye ant içtik…
  ADANA DEMİRSPOR AİLESİ ile şampiyonluk yolunda beraber yürümek isteyenler; GELİN VE GÜCÜMÜZE GÜÇ KATIN…YA DA GÖLGE ETMEYİN YETER!!!