Sayfalar

7 Mart 2012 Çarşamba

TEŞEKÜRLER :)


ÖNCELİKLE TEŞEKÜR ETMEK İSTERİM ZAMAN AYIRIPTA BU SİTEDE YAZDIGIM HABERLERİ OKUYAN İNSANLARA...BU BLOGU AÇARKEN ÇOK MERAK EDİYORDUM ACABA 20000 GÖRÜNTÜLENME SAYISINI GÖREBİLİR MİYİM DİYE...EVET BU HAYAL BUGÜN GERÇEKLEŞTİ...ASLINDA BU DURUM BAZILARI İÇİN GÜLÜNÇ OLABİLİR gülün bakayım :)  ...BAŞKALARI İÇİN KÜÇÜK AMA BENİM İÇİN BÜYÜK BİR RAKAM ...
..yazdıklarımın kaale alınıp okunması beni mutlu etti...
O ZAMAN DURMAK YOK YAZMAYA DEVAM...
BURADA BÜTÜN RENKLERİ YAZMAYA ÇALIŞIYORUM...
AMA TARAF DA TUTUYORUM O YÜZDEN DE EN ÇOK ADANA DEMİRSPOR'U YAZIYORUM.
BENİ ONUN KADAR ÜZEN VE SEVİNDİREN BAŞKA BİR TAKIM YOK...
YAŞASIN ADANA DEMİRSPOR...

Benim hala umudum var isyan etsem de istedigim kadar
Inad etsem bile birakmazlar sahibim var
Benim hala umudum var seviyorlar bazen soruyorlar
Hayran hayran seyret ister katil ister vazgeç
Güzel günler bizi bekler eyvallah dersin olur biter
Güzel günler bizi bekler eyvallah dersin geçer giderboyun
Büküp önünde aglasam sessizce su garip gönlüm affolur mu
Bu firtina durulur mu benden adam olur mu
Korkarim aska zararim dokunur mu
Elveda sana yeter tamam bitsin artik bu dram bu fotoroman
Ham meyvayiz hala koparmislar dalimizdan
Güzel günler bizi bekler eyvallah dersin olur biter
Güzel günler bizi bekler eyvallah dersin geçer
Giderbiraksam kendimi söyle oh ne rahat
Buda geçer gülüm yasamana bak
Alinacak dersler var sorulacak sorular
Buda geçer gülüm bizden bu kadar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder