Sayfalar

7 Mart 2014 Cuma

PARTİLERİN 5 OCAK STADYUMU PROJELERİ

Yeni stad yapılacak Adana'ya ve eskisi de yıkılacak yüksek ihtimalle.
Ben şuanki stadyumun yıkılmasına karşıyım.
Tek tek bütün tribünler yenilenirse dogru olur.
Ayrıca yeni yapılacak olan stadyumda merkeze 25-30 km uzaklıkta.
Taraftarların gece maçlarından sonraki eve dönüşlerini kimse hesaba katmıyor.

Haddimiz değil ve asla da yapmam şuna oy verin buna oy verin sözler.
Malum yerel seçimler var bu ay sonunda.
Ve 4 partinin sadece 5 ocak stadyumuyla ilgili projelerini araştırdım.

HDP (İL ESBAŞKANI) LEYLA UYAR :
ULAŞIM AÇISINDAN ŞUANKİ STAD ÇOK MÜSAİT DURUMDA AYRICA 5 OCAK STADYUMUNU YIKTIRMAYACAGIZ

CHP (ÇUKUROVA ADAYI) SONER ÇETİN:
5 OCAK STADYUMU YERİNDE KALMALI YIKILIRSA DA YERİNE ÖZGÜRLÜK VE BARIŞ MEYDANI YAPILMALI.
(BÜYÜKŞEHİR ADAYININ HERHANGİ BİR PROJESİNİ BEN BULAMADIM)

AKP (BÜYÜK ŞEHİR ADAYI) ABDULLAH TORUN :
5 OCAK STADININ YERİNE YAPILACAK OLAN STADI TOKİ YAPACAKTIR.ESKİ STADIN YERİNE YAPILACAK OLAN PROJELERE MÜDAHİL OLACAGIZ.

MHP (BÜYÜK ŞEHİR ADAYI) HÜSEYİN SÖZLÜ :
SEÇİLİRSEM 5 OCAK STADINI YIKTIRMAMAK İÇİN DİRENECEGİM.MENDERES KAPALI SPOR SALONUNU DA YIKTIRMAYACAGIM.STADI YIKMAK YERİNE ADANA'YA İKİNCİ BİR STAD YAPILSIN


1 yorum:

  1. bence yeni stad şart.bu takımların daha çok büyümesini daha fazla ilgi odağı olmasını istiyorsak yeni stad şart.galatasaray 8 bin ortalamaya oynuyordu yeni stadta 50 bine oynuyor fenrede aynı yarın beşiktaşta aynı olacak ve trabzon.sen 2.ligde bu kötü stadta bile yaklaşık 10 bin ortalamaya oynuyorsun emin olun yeni stadta 2.ligde bile 20 bine oynarsın ve büyürsün, popoliten artan türkiyede. tek sorun ulaşım. ama onuda metroyu uzatacaklarını söylüyorlar ki ben inanıyorum ulaştırma bakanlığına devredilirse. o zaman yeni muhteşem olur. nacizane fikrim budur. politikacılara bakmayın siz. koltuğuna oturdularmı şartlar değişir.

    YanıtlaSil