Sayfalar

17 Şubat 2019 Pazar

TRİBÜNDEKİ İNSANLARI AYRIŞTIRMAYALIM

Tribünleri Ayrıştırmadan

Adana Demirspor'lu olmak herşeye rağmen mücadele etmektir. Mücadele bazen tribünde, bazen sokaklarda ve artık sosyal medyada da artarak , birleşerek , büyüyerek mücadele etmektir.
Bazı kesimin, taraftarın herşeye karıştığı, bazı kesiminde taraftarın çok fazla sessiz kaldığını söylediği dönemlerden geçiyoruz. Bunları yaparken dikkat etmemiz gereken bizi bir tutan SEVGİ, SAYGI, BAĞLILIK ilkelerini unutmadan ve bir aile olduğumuzu aklımızdan çıkarmadan yapmaktır.

Ben şahsen "ŞAMPİYONLUK" bekleyen bir taraftar değilim. Ama bu şampiyonluk bekleyen taraftarlarımızın Demirspor'luluğunu sorgulamama bir eksen değil.
Ve şuan yaptığımız en büyük yanlışta tam olarak bu , herkesin takımını sevme, destek verme mücadelesi bir olacak diye birşey yok. Çünkü aile içinde bu böyle yürür bir birimizin eksiğini kapatarak yanlışını düzelterek mücadeleye devam etmeliyiz. Bu şuan en büyük sorunumuz ve bu sorun bizi ayrıştırmaya yetiyor.

Yönetim konusunda olumlu olumsuz hepimizin fikri zikri var. İlk zamanlarda herkes gibi benim de ön yargılarım  vardı. Geliş sürecini hepimiz biliyoruz bu konulara fazla girmeden sizlerle şuanki konumu, durumu paylaşmak istiyorum. Ön yargılarımı bir nevi törpülemedim ama endişelerim sürüyor. Çünkü güven konusu yapılan transferle değil yaptığın transferleri ne kadara hangi parayla aldığındır. Yani ŞEFFAFLIK ve şuana kadar şeffaf olan hiçbir şey yok. Bu şekilde eleştiri yapan herkesi sonuna kadar destekliyorum... ve devam ediyorum. Önceliğimiz ADANA DEMİRSPOR'umuzu "KİRLİ SİYASETTEN" uzak tutmaktı ön yargılarımızdan birisi buydu ama öyle olmadı,  olsaydı bunun karşısında ilk duracak insanlardan biriside bendim. Böyle birşey olmadı, olmayacakta. Biz olduğumuz sürecede olmayacak! Bu durumda artık siyasi söylemleri bir kenara bırakmak gerekiyor.

Yönetimin eksikleri çok, evet bu görünen bir gerçek ama bu olumsuzluk yanında bir gerçeklik yatıyor. Yönetim yeni, başkan yeni ve futbol camiasını bildiğini pekde sanmıyorum,  bu zaten en büyük sorunumuz yapılan transferlerde parayı verip alırım mantığıyla yapıldı ve takım olamadık. Bu gerçeklikleri artık değiştiremeyiz en azından bu sezon olaya bakmamız gereken yerde tam olarak bu
"SÜPERLİGE"  çıkıyorsak çok net çıkmamız gerekiyor. Takım olarak , taraftar olarak, yönetim olarak kısacası camia olarak hep birlikte inanarak çıkmamız gerekiyor. Benim önerim şampiyonluk için süperlig için bu sezon bir birimizi kıracak yorumlardan kaçarak birleştirici çözümler sunmaktır.


Herkes kendine göre bedeller ödedi, kimsi okuldan kaçtı kimisi evden , kimisi cezaevine girdi, kimisi işinden gücünden oldu ama bunlar olurken herkesin sevdası kavgası aynıydı "ADANA DEMİRSPOR" bizi bir yapan 14 harfli sevda ve bunları yapan insanlar bugün ayrışma evresine geldi ama şunu unutmamak gerekiyor. HERŞEY ŞAMPİYONLUK DEĞİL!

En büyük ADANA DEMİRSPOR diyorsak buna göre ve eskisi gibi hepbirlikte mücadele etmeliyiz. Konuştuğumuz, yaptığımız ve yapacağımız şeyler ADANA DEMİRSPOR'umuza artı olarak yansımalı. ADANA DEMİRSPOR herşeyden herkesten büyüktür ve bakidir. 2. Ligdeki videolarımıza bakın birlik beraberliğimizi yeniden gözden geçirin başarısız bir takım, ama dillerden düşmeyen "ADANA DEMİRSPOR TARAFTARI" bunları yeniden yakalamak çok zor değil yeterki isteyelim.

Hepimiz hayatımızda nelere yeniden başlamıyoruz ki bu yeniden başlama hepimizin sevdası olan takımımıza en büyük olumlu dönüş ve dosta düşmana duruştur. Yazımı daha fazla uzatmak istemiyorum, herkesin kafasında söylemek istediklerimin canlandığını düşünüyor ve herkesi selamlıyorum.

SEVGİ SAYGI BAĞLILIKLA KALIN...
(Ferhat Kayaokay)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder