Sayfalar

5 Şubat 2019 Salı

ÜMİT ÖZAT’TAN AÇIKLAMALAR

Ümit Özat bugün antrenmana çıkmadan önce açıklamalar yaptı;

“Çok büyük bir camiaya geldiğimin farkındayım.
Bu Ligin en kaliteli takımına geldim.
2 puan ortalamasıyla gidersek play-off’ları yakalayacağımızı düşünüyorum.
Demirspor’u izlemedik hiç bugünden itibaren izlemeye başlayacağız.
Takımdaki kadroyu biliyoruz.
Başkan bana olan güvenini dile getirdi.Giresundan ayrılırken para istemedim.Buraya gelirkende para konuşmadım.
Giresun’dan burası hocasız kaldı diye ayrılmadım.Zaten 10 gündür ayrılmayı düşünüyordum.Hedefe gitmek isteyen bir yönetim var.
Bu kulüpte başarılı olursak neler olacağını biliyoruz.
Para herşey değildir.
Murat Başkanla asla para konuşmam.
Tek düşüncemiz takıma katkı vermek.
Yılmaz hocaya da teşekkür ediyorum.Hocam o benim.Bu futbol sonuçta oluyor böyle şeyler.
Ben ve ekibim olarak baskıya hazırız.
Gece gündüz ekibimde başarıya ulaşmak için çalışacağız.

İlk defa baskılı bir ortamda çalışmıyorum.”

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder