Sayfalar

4 Ocak 2019 Cuma

Emre Uğur Uruç, Adana Demirspor taraftarlarına Açıklama Yayınladı

Büyük Adana Demirspor taraftarına;

Birkaç gündür hakkımda çıkan asılsız haberler ve sonrasında yapılan yorumlar nedeniyle bu açıklamayı yapma gereği duydum.

Geçmişte formasını giydiğim Adanaspor’da oynadığım dönemde çekilmiş olan bir videonun,sosyal medyada paylaşılmış olduğunu gördüm.O videonun içeriğinde Adana Demirspor için kullanılan olumsuz sözlerin bana ait olmadığını, o kişinin ben OLMADIĞIMI, özellikle belirtmek isterim.

Adanalı bir kardeşiniz olarakbu tip konuların hassasiyetini çok iyi biliyorum.

Geçmişte olduğu gibi bundan sonra Adana Demirspor forması altında enerjimin,gücümün son damlasına kadarsavaşacağımın sözünü veriyorum.

Bunu yapmadığım takdirde mevcut eleştirileri hak etmiş olurum.

Adana Demirspor olarak hakettiği Süper lig yolunda hepinizin eşsiz desteği ile yürüyeceğiz.

Bu noktada benimle ilgisi olmayan bir konu sebebiyle büyük Adana Demirspor taraftarının bana karşı önyargılı olmamalarını rica ediyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder