Sayfalar

2 Ocak 2019 Çarşamba

Murat Sancak’tan Özel Açıklamalar


Adana Demirspor Başkanı Murat Sancak, Radyospor programcısı Salim Manav'ın sorularını yanıtladı.

Başkan Sancak, Orkan Çınar'ın ara transfer döneminde Beşiktaş'a geri döneceğini açıkladı.

Burak Çalık, Adana Demirspor’a transfer olacak mı?

"Geldiğim günden bu yana kulübe yapılan bağış 1 milyon TL. Borçların birçoğunu kapattık. Hatta daha az borcumuz kaldı. 5 sene önce alacağı olan futbolcunun dahi parasını ödedik. Birisine forma gönderdiğimiz zaman cebimizden ödüyoruz. Bir gün gidersem bu kulübü daha iyi yerlere götürecek kişilere bırakırım. Kimse sotede beklemesin. Bu takımı bu sene olmaz ise seneye Süper Lige çıkaracağım. Burak Çalık'a eşinin yanında küfür etmişler. Daha sonra geldi Denizlispor maçında golü attı ve gitti. Siz olsanız gelir misiniz?”

‘Taraftarımız lütfen artık Pote’yi peygamber ilan etmesinler’


“Taraftarımız muhteşem. Yenildiğimizde rakibimizi alkışlamalıyız. Pote çok değerli bir futbolcudur.Fakat her futbolcumuz onun kadar değerlidir. Pote ikinci yarı için bana söz verdi ve başarılı olacağını söyledi. Taraftarlarımızdan rica ediyorum, lütfen artık Pote’yi peygamber ilan etmesinler. Çok günah. Lütfen bu hareketi yapmasınlar. ”

‘Metin Korkmaz bana yanlış yapmaz’


"Metin Korkmaz benim dostumdur. Herkese yanlış yapsa bana yanlış yapmaz. O konuda taraftar rahat olsun. Metin Korkmaz'ı menajer olarak görmüyorum. Her şeyden önce benim dostum. Oyuncuların uçak bileti ve otel paralarını o ödüyor. Her maçta yanımızda "Beşiktaş büyük ihtimalle Orkan Çınar'ı geri çağıracak"

‘Anderson benim fantezimde’

"Anderson benim fantezimdi. Başkanım o kadar da hakkım olsun. Batuhan Karadeniz'i de ben almıştım. Keşke faydalı olsaydı. En iyi isimleri almaya çalışıyoruz. Attamah'la ilgili girişimimiz yok. Transferi benden duymadıktan sonra taraftarımız inanmasın. Haftada 5 günümü Adana Demirspor'a ayırıyorum. 2 gün ailem ve işimle ilgileniyorum"

Stoch, Volkan Şen konusu...

"Stoch gündemimizde yok. Volkan Şen sezon öncesi bizden haber bekledi. Volkan'ın transferini o dönem Hakan Kutlu istemedi. Volkan Şen'in transferi gelecek isimlere bağlı. Volkan çok sevdiğimiz kardeşim. Volkan’ın şahsen Fenerbahçe’ye borcu var. Bonservis sıkıntısı yok”

‘Beuz olmadı’

“Bezus olmadı. Tayfur Bingöl gündemimize değil. Çağlar'a teklif var fakat bir yere göndermek istemiyoruz. Tayyib Talha ve Traore için de teklifler geldi. İki oyuncu da bizimle kalacak”

‘Ersun Yanal ile görüştük’

“Ersun Yanal Fenerbahçe'ye gitmemiş olsaydı teknik direktörümüz olabilirdi. Ersun Hoca ile akademi konusunda ciddi çalışmalarımız oldu. Ersun Hoca'ya Fenerbahçe'de başarılar diliyorum. Fenerbahçe bu zor dönemi atlatacaktır. Benim hayalim Fenerbahçe'ye başkan olsaydım Yılmaz Vural'la çalışmaktı nasip Adana Demirspor'da çalışmakmış. Eskiden Fenerbahçeliydim ama şu anda Adana Demirsporluyum"





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder