Sayfalar

23 Ocak 2019 Çarşamba

YILMAZ VURAL’IN AÇIKLAMALARI

Yılmaz Vural : Murat sancak çok eski dostumdur..Başkn bana sezon başında teklif getirmişti.
Tanju ya başarılar diledim gelmeyeceğimi söyledim.
Şansız maçlar yaşadık.
Başarılı olamadık.Hakan Kutlundan daha az puan aldık.

Kage bizimle devam etmeyecek.Maddi olarak anlaşılıp yollar ayrılacak.
Sezer Özmen, sözleşmesi devam ediyor.Onunla konuştum.6 stoperimiz var şuanda.başka takımda oyanayabileceğini söyledim 
Sezerin sözleşmesi fesih olmadı devam kararı aldık

Transferde maddi sorunumuz yok.Ama devre arası oyuncu almak zor oluyor.
Bir forvet oyuncusu almak zorundayız.Umut Nayır’a talip oldum ama Samet Aybaba izin vermedi.Umutta 2 gol attı.

Geri kalan 16 maçıda kazanacak bir takımız.Son maçta 6 yeni oyuncu oynadı.Antalya kampını bilerek uzattım.Oyuncular arası uyum gelişmesi için.

10 numara ve forvetlerle anlaştık.Yakında açıklarız.
Gelen oyunculara bu takımın bir proje takımı olduğunu anlatıyoruz.


Çok güzel profesyonel adımlar atılıyor.Kulübün her alanında.

Başkan bu takımın çıkmasını çok istiyor.
Çıkarsak Murat Sancak bu takımı süper lig şampiyonluğuna oynatmak istediğini söyledi.Avrupa kupalarına gitmek istiyor.

Bu takım çıkarsa nokta transferlerle yolumuza devam ederiz.Çıkamazsakta önümüzdeki sene Ligin en hazır takımı oluruz.
Başarısızlıkta bizle ilgili neler olacağını biliyoruz. Profesyonellikte herşey var.
Altyapı için arsa aranıyor.Büyük bir yapı kurulacak.

Adana Demirspor takımı bu projelerle büyük hedeflere doğru ilerleyecektir.
Eğer 5’te 5 yaparsak çok önemli bir konuma gelmiş olacağız.
Anderson eski haline dönmeye başladı.O da bizim yeni transferimiz sayılır.Kendi ideal kilosuna geldi.Andersonu kazanacağız diye yeri geldi bir maç kaybettik.

Volkan Şen taş gibi, kilo olarak fazlası yok.Özel antrenör ile çalışmış.Gazişehir maçında bana hazır olacağını söyledi.
Futbolu Adana Demirspor’da bırakmak istiyorum dedi.
Bize çok şey vereceğinden eminim,yönetilmesi kolay bir oyuncu değil.İnşallh bizi mahcup etmez

Kadro yeni tranaferlerle 31 olacak, bu sayıyı 28e indireceğiz.Her oyuncu kadroda ve kadro dışında olabilecekler.
Taraftarımızdan ricamdır;oynamayana karşı antipati beslemeyin.Hakeden oynayacak.

Bu takım ofansif oynayacak.
Seyretmeden oyuncu almadık.
Adanaspor’un da başarılı olmasını da isterim.Ben ikisini de çalıştırdım.

Soru; Milli takım yada Fenerbahçe....

Yılmaz Vural : Bir takımda çalışırken başka takım için konuşmak artık doğru gelmiyor.Milli takım yada Fenerbahçe ile ilgili konuşmak istemiyorum.Benim için dünyanın en iyisi Adana Demirspordur.

Transfer bitmeden Başkan-Metin Korkmaz ve ben mutlaka transferi bitireceğiz.
Metin Türkiye’nin en iyi menajerlerinden birisidir.
Başkan ile arasındaki ilişki dostluk ötesidir.
Bu ülkede benim için menajerden komisyon aldı diyen adam daha çıkmadı.Allah korkumuz var.

Metin benim oyuncum bunu mutlaka al demez.Bana oyuncuyu göster pazarlığı ben yaparım dedi.
Son maçta ona ufak bir tepki gösteirldi.Ama çok yanlış.
Benim takımım içerde de dışardada kazanmaya odaklı bir takımdır.Benim mantığım futbol oynamaya yöneliktir.Bu yüzden her takımın tercihiyiz.

Gencecik Karabük takımı anamızı ağlattı.
Başkan benim canım.Çok seviyorum onu.Aynı benim gibi doğal bir insan.
Başkan derbiden sonra bir güvenlikle olay yaşadı.Sonra çok üzüldü buna gitti adama ve karısına iş verdi.

Hatay’dan Selim ile Kubilay’a talip olduk.Selim çok yetenekli bir oyuncu.İstedik ikisinide ama Hatayspor vermedi...
Hatayspor çimleri maalesef çok kötü,aldıkları puanlarda sahanında etkisi fazla.
Futbol beşeri ilişkiler işidir.Herkesn sevgisine cevap vermeye çalışıyorum.Bunu yapmak zorundayım.Bu işte kibir olmaz.İş felsefem bu yöndedir.

2 sene önce Elazığ maçında, 90.dakikada küfür edin dedim herkes yüklendi bana.
Maç içersinde uğultu olmasın.Maç sonu herşeyi söyleyebilirsiniz.Ben taraftarı çok iyi anlıyorum.
24 sene oldu laaaa çıkarın şu takımı artık :)

(Yılmaz Vural’ın  dün akşam TvA kanalında Oğuzhan Delen ile canlı yayındaki programdan)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder