Sayfalar

7 Ocak 2013 Pazartesi

Adanademirspor Kurtlar Vadisi Gibi

Emre hasan Balcı öglen takımdan gönderilişiyle ilgili açıklamalar yaptı...
Emre'nin en güzel tespiti ise başlıkta da oldugu gibi Adanademirspor yönetimini Kurtlar Vadisine benzeterek yaptı...
Diger sözleri ise ;
"Şimşekler grubu davasında sonuna kadar haklı...
Ellerinde bir site var istedikleri gibi yazıp çïziyorlar (demirsporplatformu.com'u kastediyor.)
Beni takımdan Mustafa Ugur degil yöneticiler gönderdi...
50.000 tl alacagımdan vazgeçtim...
Susmadım hakkımı aradım ama kulüpten gönderildim...
Ercan Albay gelmeden önce antrenman sahasında taraftarlar geziyordu...Ercan Albay bu durumun önledi ve kimse birdaha sahaya giremedi.."
HERKESİN MERAKLA BEKLEDİĞİ KONULAR VARDI...ONLARI YANITLADI..ÇOK DA İYİ KONUŞTU..KİMSENİN AKLINDA BİR SORU İŞARETİ BIRAKMADI..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder