Sayfalar

18 Aralık 2013 Çarşamba

SELAHATTİN AYDOĞDU TEKRAR VİZYONDA

”Adana Demirspor, Adana kültürünün vazgeçilmez parçasıdır. Demirspor çeşitli nedenlerden dolayı mazisine uygun temsil edilememektedir. Kulüpte sürekli kısır bir döngü var. Bu kısır döngüden dolayı kulübün gelişimi sağlanamamış yönetimler ‘küçük olsun benim olsun’ felsefesiyle hareket etmişler. Kulüp yönetimleri sürekli olarak taraftar ve futbolculara dayalı yönetim tarzı sergilemişlerdir. Tüm bu gelişmeler sonucu kulüpte sağlıklı genel kurul üye kayıtları geliştirilememiş, yönetimlerde spor bilincine sahip olmayan yöneticiler görev aldığından, spor bilincine sahip isimler yönetimlerde yer almak istememişlerdir. Söz konusu gelişmelerin doğal sonucu olarak Süper lig kapısından dönen takıma 16 transfer yapılmış ve gözle görülür bir başarı olmamasına rağmen kulübün borcu yaklaşık olarak 20 Milyon mertebesine yükselmiştir. Aslında yukarıda izah etmeye çalıştığım gelişmeler sonucu bu tablonun oluşması gayet doğaldır. Benim bu düşüncelerim gayet samimi ve kimseyi hedef almayan düşüncelerdir. Adana Demirspor’u seven, Adana’yı seven, olaylara objektif olarak bakan her Adanalının benim gibi düşüneceğinden en ufak kuşkum bulunmamaktadır. Bazı insanlar hep düşüncelerini belirtirler, eleştirilerini yaparlar. Ama ortaya çözüm koyamazlar. Ben, ortaya çözüm önerisi getiriyorum. Bu önerileri Adana Demirspor’a katkı koymak üzere gelin hep birlikte üstlenelim.

Şöyle ki;


1- Adana Demirspor’u her türlü esaretten kurtarıp, bağımsızlığını sağlayalım.
2- Adana Demirspor’u seven her Adanalının taşın altına elini koymasını sağlayalım. O şahısları genel kurul üyesi yapalım.
3- Adana ‘da kazanan iş adamlarını Adana Demirspor’a kazandıralım.
4- Futbolcuya dayalı ve taraftara dayalı sistemleri ortadan kaldıralım.
5- Adana gençliğine Adana kültürüne ve Adana ekonomisine katkıda bulunacak Demirspor’u yeniden inşa edelim.

Yukarıda belirttiğim düşünceler doğrultusunda Adana’da kazanan bir iş adamı olarak her zamanki gibi ilkelerinden taviz vermeden bana güvenenlerle beraber ben değil biz felsefesi ile Adana Demirspor’u marka bir kulüp yapmak için yönetime talibim. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder