Sayfalar

12 Aralık 2013 Perşembe

Van Üşüyor! Üşümesin! (Yardım Kampanyası)

TRİBÜNDERGİ'dEN VAN İÇİN BAŞLATILAN KAMPANYA

Van Depreminde mağdur olan insanlar depremin üzerinden yaklaşık 2.5 yıl geçmesine rağmen halen soğukta, elektriksiz, susuz çadırlar ve konteynırlar içerisinde yaşam mücadelesi vermektedir. Van'da özellikle kış aylarında giyecek ve yiyecek ihtiyaçları karşılaşanamamaktadır. Bu ülkenin batısında yaşasakta doğusunu unutmayınız. Van'da yaşam mücadelesi veren depremzedelere gönüllü olarak yardım kampanyası başlatmış bulunuyoruz. Bu yardım kampanyasında önceliğimiz çocuklarımız olacaktır.
Yardım kampanyasına katılmak isteyen bütün duyarlı vatandaşlarımız vanusumesin@gmail.com adresine mail atarak bizimle iletişime geçebilir.
Her türlü maddi ve manevi yardıma ihtiyacımız vardır. Evinizde giymediğiniz (özellikle çocuklar için) tüm kışlık kıyafetler (ayakkabı, mont, kazak, bere, eldiven, atkı ve battaniye) kargo ile bize gönderebilirsiniz.
Organizasyon süresi 25 Aralık 2013 Çarşamba gününe kadar sürecektir.
NOT: Bizler, Türkiye'nin çeşitli illerinde yaşayan bir arkadaş grubuyuz, aklınızda herhangi bir soru işareti kalmaması açısından isteyenlere mail atmaları durumunda telefon numarası verebilir, İstanbul'da yaşayanlarla direkt irtibata geçebiliriz.

http://www.tribundergi.com/haber/van-usuyor-usumesin-yardim-kampanyasi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder