Sayfalar

24 Aralık 2013 Salı

SELAHATTİN AYDOĞDU'NUN PROJELERİ

İŞTE SELAHATTİN AYDOĞDU’ NUN  SEÇİM ÖNCESİ TAAHÜDÜ

Kulübe başkan olduğum takdirde aşağıda belirttiğim ilkeler doğrultusunda Adana Demirspor’a  hizmet vermek istiyorum. Olmazsa olmaz ilkelerim şunlardır:

1-      Mali konularda hesap verilebilirliği ön plana alıp UEFA kriterleri doğrultusunda Mali disiplini sağlayacağım.
2-      Kulübün hesaplarının denetimi sürekli olarak yeminli mali müşavir tarafından yapılacak genel kurulun onayına şeffaf bir şekilde sunulacaktır.
3-      Kulüp yönetimi , sporcu, teknik heyet, kulüp çalışanı, taraftar basın ve kamuoyu ile  bütünlük sağlayıp “ben değil biz” ilkesiyle hareket edilecektir.
4-      Teknik heyet, futbolcular ve kulüp çalışanlarının  maddi yöndeki mağduriyetleri önlenecek onlarla aile birliği sağlanacaktır.
5-      Altyapı kesinlikle profesyonel takımdan ayrı düşünülmeyecek genç yetenekler profesyonel takımda değerlendirilecektir.
6-      Ben ve benimle çalışanlar kesinlikle geriye dönüp bakmayacak hizipleşme yerine hizmeti ön planda tutacaktır.
7-      Demirspor’un mazisini araması yerine mazisinden daha büyük hedeflere taşınması sağlanacaktır.
8-      Genel kurul kayıtları tekrardan gözden geçirilip genel kurul sayısının 10 binlere çıkarılması hedef alınacaktır. Amaç; her genel kurulda bir başkan adayının kulübe talip olmasının yerine birden fazla başkan adaylarının kulübe sahiplenmesi  hedeflenecektir.

Kamuoyunun yukarıda belirttiğim hususları benim taahhüdüm olarak bilinmesini söz konusu ilkelerimden en ufak bir taviz vermeden  Adana Demirspor’a hizmet vereceğimden en ufak kuşku duyulmamasını camiamızın bilgisine saygılarımla sunarım.

İçeriğin Devamı: http://www.mavisimsekler.com/adana-demirspor/selahattin-aydogdu-tuncelden-destek-sozu-aldim.html#ixzz2oNwTndWy
Mavi Şimşekler Haber Portalı
Follow us: @demirsporum on Twitter | mavisimseklerim on Facebook

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder