Sayfalar

31 Ocak 2019 Perşembe

SEZER ÖZMEN; AYRILIKLAR DA SEVDAYA DAHİL,HOŞÇAKALIN



Sevgili Adana Demirspor’un değerli taraftarları benim için özel insan sayın Murat Sancak başkanımın göstermiş olduğu destek ve ilgi benim için çok önemliydi her daim gelecek adına desteğini gördüm.
Değerli başkanım ile görüşüp bugün yeni bir heyecan adına karşılıklı anlaşarak ayrıldığım bu süreçte değerli başkanıma ve yönetim kuruluna tekrar teşekkür ederim.
Ayrılıklar her ne kadar acıtsa da bazen gitmek gerekiyor.
En zoru sevdiklerinizle vedalaşmak.
İçiniz kanaya kanaya arkanıza bakmadan gidersiniz.
Sizler için en güzel veda sözlerini yazmak isterim ama sevdiklerinizden ayrıldığınız zaman bir hüzün çöker ya omuzlarınızın üzerine dünyanın bütün yükü binmiş gibi ağırlık çöker ya şuan bu duygular ile bütün Adana Demirspor taraftarını camiasını unutmamak üzere AYRILIK DA SEVDAYA DAHİL diyerek selamlıyorum.
Hakkınızı helal edin.
Hakkım geçtiyse helal olsun.
Güzel insanlar topluluğu sevgi ve umut ile kalmanız dileğiyle
SEZER ÖZMEN (31.01.2019)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder