Sayfalar

2 Ocak 2019 Çarşamba

Murat Sancak “ Bu takımı inşallah şampiyon yapacağız”


Geldiğim günden bu yana kulübe yapılan bağış 1 Milyon TL.Borçların birçoğunu kapattık.Hatta daha az borcumuz kaldı.5 sene önce alacağı olan futbolcunun dahi parasını ödedik.Birisine forma gönderdiğimiz zaman cebimizden ödüyoruz....
Birgün gidersem bu kulübü daha iyi yerlere götürecek kişilere bırakırım.Kimse sotede beklemesin.Bu takımı bu sene olmaz ise seneye Süper Lige çıkaracağım....
Burak Çalık'a eşinin yanında küfür etmişler.Daha sonra geldi golü attı gitti.Siz olsanız gelir misiniz ? Taraftarımız muhteşem.Yenildiğimizde rakibimizi alkışlamalıyız....
Pote çok değerli bir futbolcudur.Fakat her futbolcumuz onun kadar değerlidir. Pote ikinci yarı için bana söz verdi ve başarılı olacağını söyledi....
Metin Korkmaz benim dostumdur.Herkese yanlış yapsa bana yanlış yapmaz.O konuda taraftar rahat olsun.Metin Korkmaz'ı menajer olarak görmüyorum. Her şeyden önce benim dostum.Oyuncuların uçak bileti ve otel paralarını o ödüyor.He maçta yanımızda



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder