Sayfalar

2 Mayıs 2017 Salı

NİLAY ATEŞOĞULLARI, DEMİRSPOR BAŞKANLIĞINA ADAYIM


Adana Demirspor'da başkanlığa talip olacağını açıklayan Nilay Ateşoğulları, Küba'dan yazılı bir açıklama yaptı.

Nilay ATEŞOĞULLARI, ADS, ve MAVİ DEVRİM Hakkında
-
Babam normalde Milli Takımımızı tutar, torunları için de şimdi FB ve BJK arasında gidip geliyor. Ablamlar artık benim gibi 'sadece' Adana Demirsporlu.
Annemin genleri Adana Demirsporluydu, hiç vazgeçmedi, bizi de sonunda ADS'li yaptı.
-
Mavi sevdamın temelinde, sarı saçlı mavi gözlü bir dev yatıyor!
-
Ayrıca maviye sevdalı, ADS taraftarının karşılıksız sevgisine de hayran kaldım. Bu sevgi değil, bu bir tutkuydu. Yenilseler de takımlarına her daim aşıklardı.
--
34 yaşına geldiğimde, güçlü bir Türkiye için, ülkemizin her köşesinin eşit gelişmesi gerektiğine inandım! Herşey İstanbul'dan ibaret olmamalıydı ve dolayısıyla doğru olan şey İstanbul takımlarının değil,
Anadolu takımlarının desteklenmesidir!
Anadolu, her zaman unutulmuş, ihmal edilmiş, ve tüm yatırımlar İstanbul'a yapılmıştır!
-
35 yaşıma Adana'da girdim, yeni bir başlangıç olsun istedim,
1 Temmuz 2016'da İstanbul'dan Adana'ya taşındım,
İstanbul merkezli olan işimi de Adana'dan yönetiyorum,
Üretimimizi ve merkezimizi de yakında Çukurova bölgesine taşıyacağım.
-
22/05/2016'da Adana Demirspor Kulübü üyesi oldum.
-
27/05/2016'da Konya'da oynanan, Alanya Spor maçı sonunda Süper Lig düşlerimiz parçalanınca, yüreğime cam kırıkları battı. Üstüne bir de Konya'ya giden 20bin ADS'li taraftarın kırılan umutlarını görünce Başkanlığa Aday olmaya o gün karar verdim.
Çünkü;
ADS' taraftarları başını öne eğmeden, evine mutlu gitmeyi hakediyordu.
-
Sedat Sözlü başkanlığında, 22/06/2016'da ADS Kulübü, Yönetim Kuruluna Yedek Üye olarak seçildim. Sedat Başkanımıza bana inandığı ve Adana Demirspor Kulübünün yolunu açtığı için her zaman minnettar kalacağım.
-
Adana Demirspor Kulübünü yakından tanıdıkça bu tutku beni vazgeçilmez derecede sardı.
-
1 Mayıs 2017, Pazartesi günü, adaylığımı açıklamak için, sizlerin de bildiği gibi Küba'ya geldim.
-
Küba'ya gelmemin amacı,
sağ-sol ve emekçi-patron kavgasını körüklemek değil, tam aksine insanlar ve ülkeler arasındaki birlik ve beraberlik ruhunu canlandırmaktır.
-
"Yurtta Barış, Dünyada Barış" ilkesiyle savaşa karşı, barış yanlısı olduğumu göstermek istiyorum.
---
Neden barış mesajı Küba'dan?
Rusya ve Amerika arasındaki güç savaşında,
Rusya Amerikaya karşı Küba'yı üs olarak kullanıyor,
Amerika'da
Rusya'ya ve Ortadoğu'ya yakın olmak için Türkiye'yi kullanıyor.
Olan da bizim gibi arada kalan dünya ülkelerine oluyor!
Irak ve Suriye acılarını çok yakından tanıyor ve yaşıyoruz.
Dünya'da yaşanan acılar had safhaya çıktı!
Artık SAVAŞLARA BİR SON VERİLMELİ!
-
Bizler Mavi Şimşekler olarak barış ateşini Adana Demirsporumuzla yakacağız ve Çukurova'dan dünyaya yayacak,
gökyüzünün, denizlerin ve mavi gözlü devin sevgisiyle bu barış yürüyüşüne #MaviDevrim diyeceğiz.
-
Dünya beşten büyükse, Adana'daki yürekler dünyadan da büyüktür!
Şov dünyası bitti, bizler uyandık,
Gerçekler için varız ve omuz omuza geliyoruz!

Nilay ATEŞOĞULLARI

https://www.facebook.com/umutgenclikte/posts/10154316410161262

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder