Sayfalar

17 Nisan 2014 Perşembe

ÇARŞI : E-Bilete Hayır

E-Bilete Hayır Çünkü Passo Yalan!

Kışın dondurucu soğuğunda, yazın kavurucu sıcağında deplasmana giden ben, 


Kombinemi nasıl alacağım diye bir sene öncesinden düşünüp okul harçlığından, çoluk-çocuğun rızkından artırabilmek
için didine didine kıyıya köşeye bir şeyler koymaya çalışan işçiyim, memurum, öğrenciyim, emekliyim ben.

Kulübümün dile getirdiği her türlü kampanyaya katkı vermeye çalışan, lisanslı ürünler için harcama yapan ben,

Hafta içinde en ücradaki yere gitmek için saatler harcayıp işinden gücünden olan, okuldaki dersinden geri kalan ben,

Polis şiddetine maruz kalan, holigan diye aşağılanmaya çalışılan, en resmi ağızlardaki sıfatı vandal olan ben,

Maç seyircisiz fakat kadınlar izleyebilir diye ayrımcılığa tabi tutulan kadınım, anneyim ben,

İnsana, hayvana, ağaca, doğaya, yaşadığım ülkeye sahip çıktığım zaman sen git maçını izle denilen ben !



Fişlenmekten korkmuyoruz.

Beşiktaşlı olarak fişlenmekten sadece ve sadece gurur duyarız, derdimiz bu değil.

Yaşayacağımız gol sevincimizin güvercin kafeslerine hapsedilmesine karşıyız.

Tezahüratlarımızın susturulmasına, muhalif yanımızın zapt-u rapt altına alınmaya çalışılmasına karşıyız.

Bir futbol müsabakasına taraftar kimliğimden ötürü gidememe yasağına karşıyız.

Biz artık cebimizde kalan son kuruşa bu arsız düzen tarafından el konulup hırsızlara rant sağlanmasına karşıyız.

Biz yine Beşiktaşımızın yanındayız; hep olduk, son nefesimize kadar da olacağız. Bundan kimsenin şüphesi olmasın.

Fakat aidiyetimizi bu yasakçı hırsız düzenin eline teslim etmeyeceğiz!

Beşiktaş ile aramıza hiç bir stadın duvarı giremez!

“O duvar

             O duvarınız

Vız gelir bize vız”

#passoligBOYKOT #ebileteHAYIR 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder