Sayfalar

31 Ekim 2014 Cuma

Belediye Başkanından Demirspor Ve Adanaspor Taraftarına Eleştiri

Adana Büyükşehir Belediye Başkanı Hüseyin Sözlü, Koza TV’de önemli açıklamalar yaptı.
Başkan Sözlü, "Kulüp Başkanı gayret göstersin kaynak oluştursun Demirspor’un sonuçta tüzel bir kişiliği var. Samet Aybaba ile Ünal Kahraman şunu söylemiş olabilirler ‘Belediye Başkanımızın burada olmasından dolayı biz geldik’ Bu defa Adana sporlular sosyal medyada bize sallıyorlar. Demirsporlular işler kötü gittiğinde bize salıyorlar.Taraftar denen kavram nedir?” diye sordu.. “Takımlarının Passoliglerini müracaat edip almazlar,kombinesini almazlar” ifadelerini kullanan Büyükşehir Belediye Başkanı Sözlü, "Ben onlara da söylüyorum 'Kimsiniz siz?' Her gün bakıyorum sosyal medyadan bize olmayacak hakaretler yapıyorlar. Kimsiniz siz? Adanaspor’un maç biletini bile almıyorlar. Passolig nedir? Ahlaklı adamın almaktan imtina etmeyeceği bir kart. Bu hükümet döneminde bir düzenleme diye karşı çıkacak değilim. Doğru bir uygulama, zaman içerisinde oturacak. Koskoca Adanaspor- Adana Demirspor maçında tribünler boş kalmadı mı? Boş kaldı" şeklinde konuştu.

'Neden Adanasporlular, Adana Demirsporlular takımlarının kombine biletlerini almıyorlar?' diye soru yönelten Hüseyin Sözlü,
"Takımlarının kombinelerini alsalar kimse belediye başkanına sormaz. Kimse şehrin ticaret ve sanayi odasına, valisine gitmez. Adana taraftarları kusura bakmasın samimi olmayan bir taraftar kitlesi var. Kötü giden maçlarda numaralı tribünlerde koltuk kırmanın Demirsporluluk, Adanasporluluk olduğunu zannedenler var. Ben bunu nerde gördüm Kasımpaşa-Adanaspor maçında gördüm. Denizli’de Demirspor’un Fethiyespor maçında gördüm. Hakemin yanlış kararından sonra yanındaki adam yolda giderken ne yemiş, ne içmiş bilmiyorum. Hopluyor zıplıyor plastik koltukları kırıyor. Onlar Adanaspor taraftarı değil, onlar Adana Demrispor taraftarı da değil. Onlardan da hiç çekinmediğimi buradan ifade etmek istiyorum. Adanaspor'un da Adana Demirspor’un da onlardan kurtulması lazım" ifadelerini kullandı.

Son olarak iki takıma eşit olma konusuna değinen Büyükşehir Belediye Başkanı Hüseyin Sözlü, şunları söyledi: "Adanaspor’un, Adana Demirspor’un gerçek taraftarları olsalardı Adanaspor da, Adana Demrispor da bize işte Ünal’dan dolayı her gün yazıyorlar 'Başkan eşit olacaktı' Ne eşit olacaktı? Adana Belediyesini peşkeş mi çekeceğiz, ikiniz arasında paylaştıracağız. Böyle bir yaklaşım olur mu? Allah var Adanaspor başkanının bu fanatik gruplar karşısında sağlam durduğunu biliyorum. Demirspor başkanının da bu konuda kulüpleri başarılı oldu, olmadı. Başkanların bu konuda duruşu fena değil. Mesela Bayram Akgül’ün bu fanatik kitle Adanaspor üzerinden geçinip terör estiren kitleden rahatsız olduğunu biliyorum. Adana Demirspor başkanının da rahatsız olduğunu biliyorum."
Ajansspor.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder